Tworzenie elektronicznych podpisów mailowych.

W obecnych czasach posiadanie podpisów mailowych jest niezwykle istotne. Elektroniczne podpisy mailowe pozwalają identyfikować pracowników z daną firmą oraz zawierają najważniejsze dane takie jak imie i nazwisko, wykonywany zawód, telefon kontaktowy, e-mail, stronę internetową, adres, logo firmy, oraz linki do portali społecznościowych np. facebook-a, twitter-a, Instagram-a, Google Plus. Dzięki temu każdy e-mail który wysyłamy do potencjalnego klienta daje mu możliwość bezpośredniego kontaktu z naszą firmą oraz przejrzenie jej oferty. Nasza firma tworzy różne wzory podpisów mailowych dzięki czemu można dostosować projekt i styl do wizji oraz szaty graficznej swojej firmy. Przygotowane podpisy wyglądają dobrze zarówno w programach pocztowych typu Outlook, Mozilla Thunderbird, EmClient co w przeglądarkach internetowych (Google Chrome, Mozilla, Opera, Microsoft Edge, Internet Explorer). Po zakończeniu projektu klient akceptuje ostateczne wykonanie podpisu i dostaje gotowy plik z którego wystarczy skopiować zawartość i wkleić w ustawieniach w miejsce sygnaturki do programu mailowego. W razie wystąpienia problemów z ustawieniem podpisów nasza firma podsyła instrukcję instalacji podpisu lub wykonuje jego zdalną instalację. Jest również możliwa osobista wizyta technika, który przeprowadza instalację podpisu na komputerze lub komputerach klienta. Poniżej zamieszczony cennik przedstawia ceny jednorazowego wykonania podpisów mailowych dla firm oraz znacznie bardziej opłacalne usługi wsparcia informatycznego płatnych w postaci abonamentu.

Cennik jednorazowy

Poniższy cennik przedstawia wykonanie jednorazowej usługi wykonania podpisu mailowego. Zachęcamy również do zapoznania się z bardziej opłacalnym cennikiem miesięcznym w którym przy większej liczbie wykonywanych usług każdego miesiąca można znacznie obniżyć koszt przypadający na usługę jednorazową.  

Nazwa usługi
Cena (brutto)
Utworzenie pojedyńczego elektronicznego podpisu mailowego
od 100 zł
Utworzenie do 3 elektronicznych podpisów mailowych
od 250 zł
Utworzenie do 5 elektronicznych podpisów mailowych
od 400 zł
Utworzenie do 10 elektronicznych podpisów mailowych
od 700 zł
Utworzenie do 20 elektronicznych podpisów mailowych
od 1300 zł
Utworzenie do 30 elektronicznych podpisów mailowych
od 1900 zł
Utworzenie do 40 elektronicznych podpisów mailowych
od 2500 zł
Utworzenie do 50 elektronicznych podpisów mailowych
od 3000 zł

Cennik miesięczny

Cennik miesięczny zawiera pakiety miesięczne wsparcia zawierające usługi prowadzone przez firmę Vritec. W pakietach wsparcia suma wszystkich godzin pracy technika nie może przekraczać maksimum zawartego w cenniku. Aby uzyskać więcej informacji na temat danego pakietu kliknij proszę w przycisk znajdujący się pod tabelą.

Nazwa usługi
Cena (brutto)
Pakiet Support Mini
(Maksymalnie 5 godzin pracy technika)
450 zł
Pakiet Support Medium
(Maksymalnie 10 godzin pracy technika)
800 zł
Pakiet Support Medium Plus
(Maksymalnie 15 godzin pracy technika)
1150 zł
Pakiet Support Maxi
(Maksymalnie 20 godzin pracy technika)
1500 zł
Pakiet Support Maxi Plus
(Maksymalnie 30 godzin pracy technika)
2200 zł